9 Kasım 2019 Cumartesi

Edirne Valiliği Hakkında


Edirne Valiliği de diğer illerimizdeki standart teşkilatlanma şemasına uygun olarak örgütlenmiş olmakla birlikte, İlin özelliğine uygun ilave birimler de oluşturulmuştur. Valiliğimiz ve kaymakamlıklarımızda halihazırda mevcut 100 kişilik kadronun 34'ü boş, 66'sı ise doludur. 

İhtiyaç duyulan ilave personel ise diğer kamu kuruluşlarından yapılan görevlendirmelerle karşılanmaktadır. 2006 yılı Mayıs ayı itibariyle Valiliğimizin mevcut birimleri ve bu birimlerde görev yapan personel aşağıda gösterilmiştir. İl Valisinin hukuki konulardaki iş ve işlemlerinin yürütülmesine yardımcı olmak üzere kuru­lan bu birimde Mülki İdare Hizmetleri Sınıfından 1 müdür görev yapmaktadır.

Valinin özel haberleşme, görüşme, protokol, gizlilik taşıyan yazışmalar gibi işlerinin yürütül­mesine yardımcı olmak üzere oluşturulan bu bi­rimde, 1 müdür (görevlendirme) ve 3 memur gö­rev yapmaktadır. Valiliğe kalkınma planlan ve yıllık programlarla verilen görevlerin yürütülmesi, diğer sosyo­ ekonomik araştırma ve incelemelerin gerçekleşti­rilmesinde İl Valisine yardımcı olmak amacıyla ku­rulan bu birimimizde 1 müdür, 2 şef ve 1 veri hazırlama kontrol işletmeni görev yapmak tadır. 

Valiliğin evrak akışına ilişkin genel işler, Valilik personelinin özlüğe ilişkin işleri, demirbaş, arşiv gibi hizmetleri yürütmek üzere kurulmuş buluna n İl Yazı İşleri Müdürlüğü 'nde 1 müdür (vekil) ve 8 personel görev yapmaktadır. İnsan Haklan İl Ku­rulu'nun sekreterya hizmetler i ve Hukuk İşleri Şefliğine ilişkin görevler de bu birimimizce yürütül­mektedir.

Valiliğin basın ve halkla ilişkilerine ilişkin görevleri yürütmek, basında yer alan İl ve Valiliğe dair konulan takip etmek gibi görevlerle kurulan bu birimimizde halen 1 müdür ve 4 personel (2 ' s i görevlendirme) görev yapmaktadır. Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) görevleri de bu Müdürlüğümüz bünyesinde oluşturulan bir büro tarafın­dan yerine getirilmektedir.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder